The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 10. September 2017

Neues Layout mit Freckled Fawn August Kit.

Hallo ihr Lieben,
heute zeige ich euch mein neuestes Layout für Scrapbookwerkstatt.
Ich habe dafür das Freckled Fawn August Kit und die Papiere von Simple Stories Happy Harvest verwendet.

Hi everyone.
Today I want to share with you my latest layout for Scrapbook Werkstatt.











Wenn ihr wissen wollt, wie ich dieses Layout gescrappt habe, seht euch mein Prozessvideo an, das ich für euch unten vorbereitet habe.
Vielen Dank für’s Vorbeischauen und einen schönen Sonntag wünsche ich euch.
Bis bald.

You can see the process video of this layout below if you want to.
Thank you so much for visiting my blog, have a nice weekend and
See you soon.

Tanti.


1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti