The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 2. August 2017

Scrapbook Layout Island Hopping.

Hallo ihr Lieben,
ich habe heute ein weiteres Layout für euch, das ich mit der neuen  Amy Tangerine Kollektion kreiert habe.
Ich wurde von dem Papier mit dem Wellendesign inspiriert. Es erinnerte mich an die Wasserwelle bei der Bootsfahrt auf dem Meer in Indonesien. Wir haben dort nämlich mit einem kleinen traditionellen Fischerboot einen ganztägige Inseltour gemacht.
Das war eine unvergessliche Erinnerung.

Hi everyone.
I have another layout to share using Amy Tangerine “Hustle and Heart” collection.
I was inspired by the paper that has waves design on it. It reminds me of the waves on the sea during our boat tour. We did an island hopping tour. Sailed on a little wood fishing boat to visit some of the beautiful tiny islands in Indonesia.
It was unforgettable adventure for us.


















Ich habe auch ein Prozessvideo für euch, wie ich dieses Layout gestaltete.
Ich wünsche euch viel Spass beim Anschauen und vielen Dank für’s Vorbeikommen.
Bis bald.

I also have a process video to this layout for you.
So, just relax and enjoy the video.
Thank you so much for visiting my blog and see you soon.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti