The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 13. September 2016

What's On My Desk...

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch mein neuestes Projekt: "Lesezeichen".
Ich hatte damals solche Lesezeichen in meiner Schulzeit für meine Freunde und für meine gezeichnet.
Ich hatte einfach wieder Lust an solchem projekt zu arbeiten. Und es hat mir richtig Spaß gemacht.
Vielleich werde ich dann in der Zukunft mehr an solchem Projekt arbeiten.

Hi everyone.
Today I want to sharte with you my latest project: "Bookmarks"
I used to make these for my friends and family back in my school days and I just felt like I have to do it again. So I made them and I have really a lot of fun and maybe I will do more of this kind of art in the future.

  
Ich hoffe es hat Euch auch gefallen.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it and thank you so much for visiting my blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti