The posts in this blog are in german and english.

Samstag, 4. Juni 2016

Neue Book Cover Stash-Challenge.

Hallo Ihr Lieben.
heute zeige ich Euch meinen neuen Beitrag zu der Scrap Our Stash neuen Stash Challenge inspiriert vom Buchumschlag unten. Dazu müssen wir ein oder mehrere gelbe Elemente auf unser Layout verwenden.
Hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today, I want to share with you my take on the new stash challenge over at Scrap Our Stash.
We have to create a lyout inspired by the book cover below and we also have add pops of yellow on our layout.
Here is my layout.


Hier ist der Buchumschlag.

Here is the book cover.



Inspiriert wurde ich vom Wort "Dad" auf dem Buchumschlag. Ich habe für diese Challenge ein Foto von Meinem Vater verwendet.
Ich habe ein wenig schwierigkeiten mit dem Title gehabt. Aber ich denke ich habe es ganz gut gelöst.
 
I was inspired by the word Dad from the book cover. I decided to scrap this old photo of my Dad. I struggled a little bit with the title because I couldn't separate the wood veneer part. But I really wanted to use it. At the end, I had an idea to put an arrow that pointed to the word „DAD“ between the words „BEST“ and „EVER“ and I was very happy with the result.


I was inspired by the word Dad from the book cover. and I decided to scrap this old photo of my Dad. I struggled a little bit with the title because I couldn't separate the wood veneer part. But I really wanted to use it. At the end, I had an idea to put an arrow that pointed to the word „DAD“ between the words „BEST“ and „EVER“ and I was very happy with the result.
To complete the challenge I just used some yellow embellishments"
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/2016/06/best-dad-ever-layout-by-tanti-k.html#sthash.WxRUgyaJ.dpuf
Ich habe dann noch die zwei gelbe Embellishment dazu verwendet.

To complete the challenge I just used some yellow embellishments.



Ich hoffe es hat euch gefallen und ich hoffe auch dass ihr mitspielen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen,

I hope you like it and I also hope that you could find a time to play with us. 
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Crate Paper, Pebbles.
Alphabet: 
Sticker: Amy Tangerine.
Acrylblume: Rico Design.
Wood Veneer: Dear Lizzy.
 

 
 
I was inspired by the word Dad from the book cover. and I decided to scrap this old photo of my Dad. I struggled a little bit with the title because I couldn't separate the wood veneer part. But I really wanted to use it. At the end, I had an idea to put an arrow that pointed to the word „DAD“ between the words „BEST“ and „EVER“ and I was very happy with the result.
To complete the challenge I just used some yellow embellishments"
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/2016/06/best-dad-ever-layout-by-tanti-k.html#sthash.WxRUgyaJ.dpuf
I was inspired by the word Dad from the book cover. and I decided to scrap this old photo of my Dad. I struggled a little bit with the title because I couldn't separate the wood veneer part. But I really wanted to use it. At the end, I had an idea to put an arrow that pointed to the word „DAD“ between the words „BEST“ and „EVER“ and I was very happy with the result.
To complete the challenge I just used some yellow embellishments"
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/2016/06/best-dad-ever-layout-by-tanti-k.html#sthash.WxRUgyaJ.dpuf

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti