The posts in this blog are in german and english.

Samstag, 18. Juni 2016

Mein letzter Designteam Beitrag bei Scrap Our Stash.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch meinen Beitrag zu der neuen Sketch Challenge bei Scrap Our Stash.

Hi everyone.
Today I want to share with you my take on the new sketch challenge over at Scrap Our Stash.


Hier ist der Sketch

Here is the sketch.


Ich wollte schon immer die Fotos scrappen aber ich hatte keine Idee wie. Dieser Sketch ist die Lösung meines Problems.
Mit den Quadrate bin ich erstmal ratlos. 
Ich wollte dass meine Bilder gerade auf dem Layout stehen.
Also habe ich die Quadrate einfach als Fotorahmen verwendet.
Ich bin mit dem Ergebnis sehr zufrieden. 

I always wanted to scrap the photos of my son's Lego creations but I had no idea how.
This sketch was the perfect solution of my problem.
I must say that I struggled a little bit with the four squares on the sketch.

I wanted that my photos stay straight on my layout. So, I just used the squares as my photo mat and I was very happy with the result.

 


Ich habe folgende Sachen von der Liste verwendet:
Liste 1: Punkte.
Liste 2: Quartz.
Liste 3: Rot.

To complete my challenge I used the following items from the lists:
List #1: Polka Dots.
List #2 Quartz.
List#3: Red.



Dieses Layout ist leider meinen letzten Beitrag als Designteam Mitglied  bei Scrap Our Stash.

Ich möchte mehr Zeit mit meiner Familie verbringen. Deswegen gebe ich jetzt alle meine Designteam-Positionen auf.
Es heißt aber nicht dass ich mit dem Scrappen aufhöre.
Ich möchte einfach meine eigene ideen freier laufen lassen und scrappe wann ich die Zeit dazu habe und nicht weil ich es muss.
Also nicht weggehen. Schaut einfach ab und zu mal hier vorbei oder folgt mir auf  Facebook, Instagram, Pinterest oder Youtube wenn Ihr mehr von meiene Kreationen sehen möchtet.
Also bis bald und vielen Dank für's Vorbeischauen.

Unfortunately this will be my last design team assignment for Scrap Our Stash. 
I just want to have more time for my family. That's why I'm giving up all my design team positions.
But it doesn't mean that I quit to scrap. 
I just want to go with the flow when and what I create.
So please visit me here on my blog. Or you can follow me on Facebook, Pinterest, Instagram or Subscribe my Youtube Channel if you want to see more of my creations.
Hope to see you again soon.
Thank you for visiting my blog.

By the way, I also want to thank Rochelle and Brenda for giving me the chance to work in their amazing team. I really appreciate it. Thank you so much.

Materialliste:
Papier: Amy Tangerine, Simple Stories.
Die Cuts: ???
Alphabet: Bella Boulevard.
Watercolor.
Chalkboard: American Crafts.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti