The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 4. Mai 2016

Stash-Challenge in Mai.

Hallo ihr Lieben,
heute zeige ich Euch mal wieder ein Layout. Es ist mein Beitrag zu der Stash Challenge bei
Scrap Our Stash.

Hi everyone.
Today I want to share with you my take on the Stash Challenge over at Scrap Our Stash.


Inspiriert sind wir von diesem Buchumschlag.

We are inspired by this book cover.


Dieses Layout ist nur ein Zitat-Layout.
Ich hatte zufällig ein Foto, das ziemlich ähnlich zu diesem Cover. Also habe ich es einfach wie der Buchumschlag gescrappt.

This Layout is just a quote layout. 
It's a coincidence that I have just a similar photo to the book cover.
So I just follow the design of it to scrap my picture.


Wir sollten auch ein paar Blumen auf unsere Layout verwenden. Also bin ich  so froh, dass ich  endlich so viele von meinem alten Blumenvorrat verwenden konnte. Ich habe die Blumen laaange her gekauft.
Der Zitat habe ich auf dem Pinterest gesehen.

To complete the challenge we also have to use flowers.
I was so happy that I could finaly use up my flowers that I bought long time ago.
I got this beautiful quote from pinterest. I thought it fits perfectly to the photo.


Ich hoffe es gefällt Euch und ich werde mich freuen wenn ihr mitspielen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Well, I hope you like it and I also hope that you could find a time to play with us.
hank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Maggie Holmes, Heidi Swapp.
Alphabet: Basic Grey, My Mind's Eye, Papermania, October Afternoon.
Tag: IKEA.
Sonstiges: Blumen, Stcker, Doily, Knöpfe.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti