Mittwoch, 18. Mai 2016

Mai Sketch-Challenge.

Hallo ihr Lieben,
es ist wieder Zeit für eine neue Sketch-Challenge.
Ich bin heute wieder dran, mein Beitrag bei Scrap Our Stash zu präsentiern.
Hier ist es.

Hi everyone. 
Today is again my reveal day over at Scrap Our Stash.
We have a new sketch challenge there.
And here is my take on the challenge.


Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.






Wie immer, wir müssen ein Layout kreiert, inspiriert vom Sketch und wir müssen ausserdem mindesten eine Sache von jede Liste auf unserem Layout verwenden.

Like always we have to create a layout inspired by the sketch above and you must choose at least one item from each list.


Ich habe mein Layout fast genauso wie der Sketch zusammengestellt aber statt zwei Fotos habe ich nur ein verwendet.
Von der Liste habe ich folgende Sachen verwendet:

I just followed the design of the sketch but I only use one Photo instead of two. To complete the challenge I used the following items from the lists:

List #1: Metal and My mind's Eye ( Flair Button).
List #2: Newsprint PP. ( Zeitungsdruck Motivpapier).
List #3: October Afternoon ( Sticker ).


Da die Motivpapiere mener Seite schon bunt ist, habe ich nicht viel Embellishment hinzugefügt. 
Ich hoffe es gefällt Euch und ich würde mich freuen wenn ihr mitspielen konntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I don't add much embellishment on my layout because the paper looks already busy.
Well, I hope you like it and I also hope that you could find a time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Pebbles, Studio Calico, Amy Tangerine.
Flair: My Mind's Eye.
Sticker: October Afternoon.
Alphabet: Thickers.
Wood Veneer: Studio Calico.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti