Freitag, 4. März 2016

März SOS Buch-Cover-Challenge.

Hallo ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran, meine Umsertzung für die Buch-Cover-Challenge bei Scrap Our Stash, euch zu presentieren.
Wir müssten ein Layout, inspiriert von dem Buch-Cover unten, kreieren und dazu ein paar goldenen Embellishments verwenden.
Hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today is my reveal day over at Scrap Our Stash.
We have to create a layout inspired by the book cover below and we also have to include gold embellishments and/or gold alphas on our page.
Here is my take on the challenge.


Hier ist der Buch-Cover.

This is the book cover.

Für diese Challenge habe ich ein Foto von meine Mutter gescrappt. Das Foto habe ich in einer Café geschossen. Sie war letztes Jahr hier in Deutschland bei uns zu Besuch.
Von dem Buch-Cover war ich von den süßen Farben inspiriert. 
Um die Challenge zu vervollständigen, habe ich goldene Buchstaben und ein goldenes Sequin verwendet.

For this challenge I used a photo of my mom that I took recently in a cafe, as she was in Germany to visit us last year.
I was inspired by the sweet colours of this book cover.
And to complete the challenge I added gold alphabet for my title and a gold sequin.



Die Schleife auf dem Buchstabe "A" habe ich aus Washi Tape kreiert.

I made the bow on the letter "A" out of Washi Tape.


Ich habe alle Blumen auf diesem Layout aus einem Designpapier ausgeschnitten. 

I fussy cut all the flowers on this page.



Die Tassen habe ich auf dieser Lücke gestempelt. Die Herzen in der Mitte sind schmallen Washi Tape-Streifen.

I stamped this cup images to fill that empty space.
Then I added a mini heart Washi Tape stripe on each cup image.

 


Ich hoffe es gefällt Euch und ich hoffe auch, dass ihr mitmachen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen und ein schönes Wochenende.

I hope you like it and I also hope that you could find a time toplay with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Dear Lizzy, Amy Tangerine.
Embellishments: Studio Calico.
Stempel: Paper Smooches, Simple Stories.
Stanzschablone: Echo Park.
Alphabet: My Mind's Eye.
Tag: Xenos.
Sonstiges: Stempel, Sequin, Washi Tapes.                              

Kommentare:

  1. I love all the paper piecing and layering in your page. That's a sweet photograph that you used too. Blessings!

    AntwortenLöschen
  2. Great use of the gold here, and I adore your happy mix of prints! The florals totally steal the show, and that little bow... priceless!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti