Freitag, 18. März 2016

März-Sketch-Challenge.

Hallo ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran, euch meinen Beitrag zu der März-Sketch-Challenge von Scrap Our Stash zu zeigen.
Wie immer müssen wir ein Layout, inspiriert vom Sketch unten, kreieren. Dazu müssen  wir noch mindestens jeweils eine Sache von drei Listen unten verwenden.

Hi everyone.
Today is my turn to show you my take on the sketch challenge over at Scrap Our Stash. We have to create a layout inspired by sketch bellow and you have to use at least one item from each list bellow.



Hier ist der Sketch und die Liste.

Here is the sketch and the stash list.




Mit diesem Layout dokumentiere ich wie ich meine Schminktasche für meine Reise verwende.
Ich habe den Sketch 45° nach rechts gedreht, damit er zu meinen Fotos besser passt.
Von der Liste habe ich die folgenden Sachen ausgesucht:
Liste #1: Kariertes Papier.
Liste #2: Hot pink.
Liste #3: Ink ( Distress Ink und Memento für den Hintergrund ).

This layout is about how I used my make up bag.
The awesome sketch is so perfect to scrap these photos and to document how I travel.
I changed the sketch a litte bit by flipping it 45° to the right so that it fits better to my pictures
From the list I used:
List #1: Graph Paper.
List #2: Hot Pink ( Patterned Paper ).
List #3: Ink ( Distress Ink and Memento for the background ).











Jetzt seid Ihr dran. Zeigt uns Eure Kreationen und macht mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Now it's your turn. Show us your creation.
Thank you for visiting my blog.



Materialliste:
Papier: Teresa Collins, Dear Lizzy, Amy Tangerine.
Wood Veneer: Studio Calico.
Stempell: Bo Bunny, Urban Stamp.
Alphabet: Thickers und My Mind's Eye.
Stempel Ink: Distress Ink, Memento, Versa Magic.
Sonstiges: Tag, Sticker, Knöpfe, Satinband, Atlaspapier, Wellpappe, Washi Tape.

1 Kommentar:

  1. What a perfect take on the sketch, literally every ounce, and fun thing to scrap about! Totally in love with the texture of that corrugated paper.

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti