Freitag, 12. Februar 2016

Toller Lesestoff entdeckt.

Hallo ihr Lieben.
ich habe neulich beim Surfen im Internet auf dieses Buch gestoßen.

Hi everyone.
As I recently surfed through the internet, I accidently found this book.


"Flow book for paper lovers".
Es ist ein buch mit viel Bastelmaterialien aus Papier. Ich war so neugierig auf dieses Buch aber um einfach so zwischen durch zu kaufen es war mir doch etwas zu teuer. Also habe ich es mir zum Geburtstag gewünscht.
Als ich es dann bekommen habe, war ich sehr begeistert von dem Inhalt dieses Buches.
Das Buch war richtig dick und es hatte tolle Papiere die ich zum scrappen verwenden könnte.
Hier sind ein paar Beispiele:

"Flow for paper lovers".
It's a book full of paper crafting materials. I was so curious about this book but I didn't want to spend a lot of money just like that, without any occation. So I put this book on my birthday wish list.
When I finally received it, I was so excited.
This book was quite thick and it had a lot of beautiful patterned paper that I can use for my scrapbooking projects.
Here are some examples what inside the book:




"Flow" ist eigentlich eine Frauenzeitschrift aus holland. Dieses Buch war eine speziale Ausgabe, die ein Mal im Jahr verröffentlicht wurde.
Da ich von diesem Buch begeistert war, war ich auch auf das Magazin neugirig.
Also zu Probelesen habe ich ein paar alte Ausgaben bei Ebay ersteigert.

"Flow" was actually a women magazine from Netherlands. This book for paper lovers was a special edition from that magazine that came out once a year.
As I was so excited about this book, I also got curious about the magazine.
So, I decided to auction some old issues on ebay, just wanted to know, if it's something for me or not.


Und ich war auch so begeistert von den Zeitschriften.
In jeder Ausgabe gab es auch viele schöne Extras zum basteln und auch viele interresanten Artikeln die ich gerne lese.

And I was also so excited about the magazines.
In every issue, you also got a lot of extras that you can use for crafting and it also had a lot of interesting articles that I loved to read.





Ich wurde dann süchtig nach diesen Zeitschriften. Also habe ich noch ein paar Ausgabe bestellt, und diesmal neu. Ich fand dass, der neue Preis für diese Zeitschrift angemessen ist.

I was then addicted to this magazin and decided to buy more issues. But this time official from an online retailer. I thought that this magazin had a appropriate preis and it's worth to buy.




 Also das war's erstmal von mir. Ich hoffe, dass es einigermassen interresant für Euch war.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

So, this is what inspired me right now. These are the german versions but I think there are also some international versions in english.
Thank you for visiting my blog.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti