Donnerstag, 18. Februar 2016

Neue Sketch Challenge im Februar.

Hallo ihr Lieben,
heute zeige ich Euch meinen Beitrag für die Sketch Challenge von Scrap Our Stash.

Hi everyone.
It's time again for the new sketch challenge over at Scrap Our Stash.
And this is what I came up with.


Hier ist der Sketch.

This is the sketch.


Das Design vom Sketch passend perfekt um meine Bilder zu scrappen.
Als erstes habe ich die Fotos von meinem Ipad, mit einer Fotokollagen-App, zusammengestellt. Und dann drucke ich sie zusammen in einem 4" x 4" Format.
Hier sind die Sachen, die ich von der Liste verwendet habe:
Liste 1: Dear Lizzy Scrapbookpapier von unterschiedliche Kollektionen.
Liste 2: Ephemera ( Eine alte Buchseite und ein Zahnstocher ).
Liste 3: Flair.

The awesome design of the sketch was the perfect one to scrap these pictures of yummy things that I cooked.
First I set the photos from my Ipad using a photo collage app. Then I printed them together into a
4" x 4"  size.
From the list I used:

List 1: Dear Lizzy Patterned Papers from different collections.
List 2: Ephemera ( An old book page and a Toothpick ).

List 3: Flair.


Fast alle Verziehrungen auf dieses Layout habe ich aus den Designpapiere Ausgeschnitten.

I fussy cut almost all embellishments I used on this layout.



Wenn ihr wissen wollt, wie ich das "Mason Jar" kreiert habe, ich hatte mal ein ähnliches Projekt. Und ich hatte auch ein Tutorium dafür. Einfach HIER klicken dann werdet ihr automatisch zum Tutorial weitergeleitet. 

If you want to know how I made this Mason Jar, I already did a similar project a while ago and I also did a tutorial for this project in two languages: german and english.
If you want to check it out, just click HERE to go to the tutorial.



Materialliste:
Papier: Dear Lizzy.
2" x 2" Journalkarte: We R Memory Keepers.
Sonstiges: Doily, Tag, Sequins, Flair, Zahnstocher, Washi Tape.

1 Kommentar:

  1. What a sweet collection of prints and pastels, and all those dishes look perfectly scrumptious!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti