The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 16. Februar 2016

Mixed Media Geburtstagskarte.

Hallo ihr Lieben,
heute habe ich eine Geburtstagskarte mit im Mixed Media Stil.
Die Karte ist mein Beitrag für die neue Challenge bei Fairy Tale.
Das Thema dieses mal ist: "Ballons"

Hi everyone.
Today I want to share with you a birthday card that I made for the new challenge over at Fairy Tale.
It's a mixed media card. The challenge theme this time is: " Balloons".


Ich habe die Luftballons mit einem Stanzer gestanzt.

I used a balloon puncher to punch the baloons.


Ich habe meine Screibmaschine um den "Happy Birthday" Satz zu schreiben. Und dann habe ich jede Buchstabe mit eine Schere geschnitten.
Die Schleife ist aus Washi-Tape.

I used my typewriter to write the words "Happy Birthday" and cut every letter with my scissors.
I created the bow using Washi Tape.


1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti