The posts in this blog are in german and english.

Donnerstag, 4. Februar 2016

February Stash Challenge.

Hallo ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran Euch, mit meinem Layout zu der Stash Challenge bei Scrap Our Stash, zu inspirieren.
Wir werden vom Buch-Cover unten inspiriert. Ausserdem müssen wir auf unserem Layout mindestens zwei Herzen verwenden.
Und hier ist mein Layout.

Hi everyone.
It's time again for the book inspired stash challenge over at Scrap Our Stash.
And today is my reveal day.
The challenge is to create a layout inspired by the book cover below. And you have to use at least to hearts on your page.
Here is my layout.


Und hier ist der Buch-Cover.

Here is the book cover.


Das Bild hat mich inspiriert, die beiden Fotos zu scrappen. Auf dem Bild futtere ich gerade zwei Rothirsche.
Meine zwei Herzen sind die zwei Herz-Wood-Veneer am Title.

As I saw the moose image on the book cover, I was inspired to scrap these old pictures.
On the photos, I was feeding some red deer though, not moose.
To complete the challenge I added to my layout two hearts wood veneer from my stash.





Ich hoffe es gefällt Euch.
Ich werde mich freuen wenn ihr mitmachen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it.
And I also hope that you could find a time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Crate Paperund Dear Lizzy.
Die Cuts: Crate Paper.
Stanzschablone: Cuttlebug, Echo Park.
Project Life Karte: We R Memory Keepers.
Stencil und Wood Veneer: Studio Calico.
Ink: Ranger Distress Ink.
Wasserfarbe.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti