The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 26. Januar 2016

Meine neue Leidenschaft.

Hallo Ihr Lieben,
heute möchte ich Euch meine neue Leidenschaft zeigen.

Es ist ein Midori Traveler's Notebook.

Hi everyone.
Today I want to share with you my new passion.
It's a Midori Traveler's Notebook.


Ich wollte es eigentlich schon lange haben aber es ist  doch für mich ganz schon teuer, um einfach nur so zu kaufen. Also habe ich mir das zum Geburtstag gewünscht. Und mein Mann hat meinen Wunsch erfüllt. Komplett mit den bunten Nachfull-Hefte. Weil ich ja bunte Sachen mag.

I've always wanted to have this journal but it's too expensive for me. I didn't want to spend so much money for me just like that. Without any special occation. 
So I just write it down on my birthday wish list. 
And my sweet hubby fulfilled my wish on my birthday last December.
He also bought me the coloured notebooks refills. I was very happy.

Ich habe die Hefte auch schon dekoriert.

I've already decorated all the covers.


Und dazu zwei Prozessvideos gedreht.
Aber ich konnte erst nur ein hochladen.
Ich werde dann euch noch Bescheid sagen wenn ich das zweite Video hochgeladen habe.
Also viel Spaß beim Anschauen.
Und vielen Dank für's Vorbeischauen.

And I also have two process videos about how I decorated them.
This is the first process video. 
I will let you know if the second video is up.
So, I hope you enjoy it and thank you for visiting my blog.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti