The posts in this blog are in german and english.

Montag, 4. Januar 2016

Die erste Challenge ist da.

Hallo Ihr Lieben,
ein frohes neues Jahr wünsche ich Euch.
Das neue Jahr werde ich mit einer neuen Challenge von Scrap Our Stash eröffnet.
Wir haben ein neues Challengekonzept.
Die erste Challenge des Monats wird jetzt von einem Buch-Cover inspiriert plus eine oder mehrere Bastelsachen.
In diesem Monat müssen wir dazu ein weiße Farbe verwendet.
Hier ist mein Layout.

Happy New Year everyone.
This new year started with a new challenge from Scrap Our Stash.
We made  a little change on our challenge.
The first challenge of the month will now be inspired by a book cover and a stash item or more.
This month we have to use white paint or splatter on our layout.
This is my take on the challenge.


Hier ist das Buchcover.

Here is the book cover.


Ich wurde von dem schwarz weiß Katze inspiriert.
Es erinert mich an diesem schwarz weißen Kater auf meinem Selfiefoto.
Er gehörte zu unserem Nachbar. Aber er sitzt irgendwie lieber bei uns auf der Terrasse.

I was inspired by the black and white cat on the book cover. It reminds me to scrap my selfie picture with this black and white cat. This cat belongs to our neighbour. But I don't know why, he always came to us.and sat all day long on our terrace. And he's kind of like it if I came out and sat with him


Um die Kreisabdrucke auf dem Hintergrund zu kreiert, habe ich die weiße Farbe und einer leeren Toiletenpapierrolle verwendet.

To complete the challenge. I used white paint and a toilet paper roll to make the circle prints on the background.


Ich hoffe es hat Euch gefallen und ich werde mich freuen wenn Ihr mitmachen könntet.
Ich werde morgen wieder da mit einer neuen Challenge.
Bielen Dank für's Vorbeischauen.

So, I hope you like it and I also hope that you could find a time to play with us.
I'll be back tomorrow with another challenge.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Amy Tangerine.
Alphabet: Thickers.
Weiße Farbe
Strukturpaste.
Goldfolie.
Wood Veneer: Studio Calico.

1 Kommentar:

  1. That cat looks like he really adores you. I assumed he was a beloved pet, so how funny to find out he's your neighbor's! Love the layout, and how creative to use toilet paper rolls to stamp the circles.

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti