The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 6. November 2015

Weihnachtskarte.

Hallo Ihr Lieben,
heute bin ich wieder da mit einer neuen Challenge von Fairy Tale.
Das Thema dieses Mal ist: Sternenhimmel.
Da Weihnachten schon nah ist, habe ich hier meine erste Weihnachtskarte für dieses Jahr.

Hi everyone.
I'm here today with a new challenge from Fairy Tale blog.
Our theme this time is: Starry Sky.
As you know, Chistmas is coming soon. So I made my first Christmas card in this year.


Diese Karte wurde komplett ohne Motivpapier gemacht.
Den Himmel habe ich mit einem Disstress Ink von Ranger koloriert.
Für den Sand und die Könige, habe ich Aquarell-Buntstiffte verwendet.
Die Sterne sind Sequins.

For this card, I used no designed paper at all.
I coloured the sky using Ranger's Disstress Ink.
For the sandnd the Kings, I used watercolour pencils.
The Stars are sequins.


Jetzt seid Ihr dran. Zeigt uns Eure Kreationen und macht mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Now it's your turn. Show us your creation.
Thank you for visiting my blog.


Materialliste:
Fotokarton weiß.
Stempel: Linsay Mason Designs, Paper Smooches.
Stempel Ink: Disstress Ink, Staz On.

1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti