The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 4. November 2015

Lomography.

Hallo Ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran, Euch meine Inspiration zu dem Stash Challenge bei Scrap Our Stash, zu zeigen.
Das Wortinspiration dieses Mal ist ALBUMS.
Und hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today is my reveal day on the word stash challenge over at Scrap Our Stash.
This time we have the word: ALBUMS.
And here is my inspiration for you.


Ich habe dieses Lomofoto neulich wieder gefunden. Ich habe es mit meiner Lomokamera geschossen, die jetzt leider schon kaputt ist. Es ist schade, dass ich solche Bilder nicht mehr machen konnte. Also habe ich dieses Bild dokumentiert.

I found this Lomo photo that I took with my Lomo camera long time ago before I scrapped. I almost forgot about this picture, since the camera is broken. Now I found it and I thought that it was fun to scrap it.
This is the stash supplies I used to complete the challenge:

A – Amy Tangerine PP. (Papier)
L – Liquid Pearls. ( Flussigperlen)
B – Buttons. (Knöpfe)
U – Upcycled Price Tag. ( Recycled Preisschield)
M – Maggie Holmes PP. (Papier)
S – Sequins.
( Ich habe wie immer das englische Wort verwendet, weil SOS ein englischsprachiger Blog ist ).


 Ich habe viel gestanzt und aussgeschnitten für dieses Layout.

I did a lot of die cutting and fussy cutting work on this layout.




Ich hoffe es hat Euch gefallen und hoffe auch dass Ihr mit uns mitspielen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen und ein schönes Wochenende wünsche ich Euch.

I hope you like it and I hope that you could find a time to play along.
Thank you for visiting my blog and have a nice weekend.

Materialliste:
Papier: Maggie Holmes, Amy Tangerine.
Sticker: K & Company.
Wood veneer: Studio Calico.
Alphabet: Thicker.
Stanzschablone: Sizzix Framelitz, Cuttlebug, Echo Park.
Twine: Doodlebug.
Perlen Pen.
Sonstiges: Sequins, Knöpfe.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti