Mittwoch, 18. November 2015

Die neue Sketch-Challenge ist da.

Hallo Ihr Lieben,
Scrap Our Stash Blog hat heute eine neue Sketch-Challenge für Euch.
Dieses Mal kombinieren wir den Sketch mit einem Bingoboard.
Hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
Scrap Our Stash has a new sketch challenge for you. 
This time we combine the sketch with a Bingo board.
Here is my inspiration for you.


Dies ist ein Layout für meinen Tierfoto-Alben.
Buzandi ist ein Silberrücken in Zoo Hannover. Ich war total beeindruck von ihm. Also musste ich unbedingt ein Foto von Ihm haben.
Hier ist der Sketch.

This is a layout for my wildlife photography album.
Buzandi is a silverback gorilla in Hanover zoo. I was so impressed by the size of this animal. And in my opinion, he looks just like human being. So, like always, I have to take a picture of him.
Here is the sketch.




 Ich liebe die Papierstreifen im Sketch. Also, habe ich mein Layout ziemlich ähnlich wie den original Sketch.
Aus dem Bingoboard habe ich die vierte vertikale Reihe ausgesucht:
Holz, Sequins, Blätter, Kraft und Flair.
Hier ist das Bingoboard.

I loved the paper stripes on this amazing sketch from Lynn Shokoples. So I made this page quite similar to it.
To complete challenge I picked the fourth vertical row from the bingo board:
Wood, Sequins, Leaves, Kraft and Flair.

Here is the Bingo board.







Materialliste:
Papier: American Crafts, Maggie Holmes
Flair: My Mind's Eye
Die Cuts: My Mind's Eye.
Jutte Garn: Garn und Mehr.
Stanzschablone: Cuttlebug.
Stempel: Amy Tangerine.
Mist: Color Shine.
Sonstiges: Knöpfe, Tag, Sequins.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti