The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 18. Oktober 2015

Oktober Sketch Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
Ich bin wieder da mit der Sketch-Challenge von Scrap Our Stash. Diesen Monat müssen wir ein Layout, inspiriert vom Sketch unten, kreieren. Und dazu müssen wir Ein Metal-Element hinzufügen.
Hier ist mein Beitrag dazu.
Hi everyone.
Today I'm back with a new  Scrap Our Stash sketch challenge.
This time we have to create a layout inspired by the sketch from our guest sketch designer and you must add metal to your page...examples: stick pins, attachments, brads, charms, eyelets, etc,
Here is my take on the sketch.


Ich habe ein Foto von diesem Kater ausgesucht. Er war der Kater unseres Nachbars. Er kam jeden Tag zu uns und ist den ganzen Tag bei uns im Garten geblieben. Wir wissen gar nicht mal seinen Namen aber er ist einfach so knuddelig. Deshalb möchte ich es dokumentieren.
Ich habe das Design vom Sketch einfach gefolgt. 
Dann habe ich eine Fich-Metalbüroklammer hinzugefügt.

I used a photo of this cat. Which was not my cat. It belongs to our neighbour. It came everyday to visit us and spent the whole day in our garden. We didn't even know his name but he was so cuddly. So, I had to document it.
I just followed the main design of the sketch.
To complete the challenge I added a metal fish paper clip on my layout.






Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.


Also, ich hoffe es gefällt Euch und ich hoffe Ihr könnt mit uns mitspielen. Nicht vergessen auch bei unserem "Scraptoberfest" Challenge mitzuspielen. Ihr habt Zeit für alle Challenges bei SOS in diesem Monat bis zum 31. Oktober 2015 zu verlinken.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

So I hope you like it and also hope that you could find a time to play with us.
And don't forget to play along on our "Scraptoberfest" challenge. You have still time until October 31st 2015 to link up your project.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Paper: Amy Tangerine und Teresa Collins.
Stanzer: Fiskars.
Stanzschablone: Cuttlekids.
Wood Veneer: American Crafts.
Sonstiges: Stickers, Büroklammer, Washi Tapes, Knöpfe.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti