The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 18. September 2015

September Sketch.

Hallo Ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran Euch meine Inspiration für die Sketch-Challenge von Scrap Our Stash zu zeigen.
In dieser Challenge musste ich auch mindestens drei Schulsachen auf mein Layout verwenden.
Hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today is my turn again to show you my take on the Scrap Our Stash sketch challenge in the month of October. For this challenge we also have to add at least three school items on our page.
So, here it is.


Dies ist ein Layout über mein Projekt für die Projekttage in der Schule. Drei Tage lang musste ich die Kinder über Gewürze unterrichten. Es war eine unvergessliche Erfahrung für mich. Weil ich so etwas noch nie gemacht habe. Aber es war toll und hat sogar richtig Spaß gemacht.

This is a page about my first teaching experience at our sons school. I volunteered to teach the kids about exotic spicery on „Research Days“. It was new for me but I had a lot of fun.



Diese Challenge war etwas schwierig für mich weil ich wenig Scrapsachen mit dem Schulthemen habe. Aber ich habe mein bestes gegeben und ich bin mit dem Ergebnis sehr zufrieden.
Die Schulsachen die ich verwendet habe sind: Ein Schreibblockpapier, eine Schere ( Die Cut ) und ein Büroklammer. 

This challenge was a little bit challenging for me. Because I don't have much school theme in my stash.. But I did my best and I was happy with the result.
To complete the challenge I just followed the design of the sketch but I used only one photo instead of two.
The school supplies I used are: A note book paper, paperclip and scissors.



Und hier ist der Sketch.

And here is the sketch.


Ich hoffe, dass Ihr mit uns mitspielen könnt.
Mehr Infos und Inspirationen findet Ihr beim SOS blog.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you could find a time to play with us this month.
For more information and inspirations, please visit SOS blog.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Amy Tangerine, My Mind's Eye.
Wood Veneer: Studio Calico.
Stanzschablone: Cuttle Kids, Cuttlebug.
Journaling-Karte: American Crafts.
Baker's Twine.
Sonstiges: Washi Tapes, Büroklammer, Tag, Sticky Note, Sticker.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti