The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 4. September 2015

Discovering Something New.

Hallo Ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran, mein Layout für die neue Stash-Wortchallenge von Scrap Our Stash
zu presentieren.
Unsere Wortinspiration dieses Mal ist L-A-Y-E-R.
Und hier ist mein Beitrag dazu.

Hi everyone.
Today started a new stash challenge from Scrap Our Stash.
This time we have the word L-A-Y-E-R.
Here is my take on the challenge. 


Und hier sind die Materialien, die ich verwendet habe:

And these are the stash items I used:

L – Liquid Pearls. (Perlenpen)
A – Arrow and Alphabet Tiles. (Pfeil und Alphabet)
Y – Yellow. (Gelb)
E – Eyelets.
R – Rhinestone. (Strassstein)
S – Stars and Striped Print. (Sterne und gestreiftes Papier)



( Wie immer habe ich das englische Wort verwendet, weil SOS ein englishsprachige Blog ist.)



Wir haben dieses Mal unsere Challenge mit der Sketch-Challenge von Suck?! kombiniert.

This time, we combined our challenge  with the sketch challenge from Stuck?!






Hier ist der Sketch.
Here is the sketch.




Jetzt seid Ihr dran. Zeig uns Eure Kreationen und mach mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Now it's your turn sho us your cration.
Thank you for visiting my blog.

Materialiste:
Papier: Dear Lizzy, Pink Paisley und Studio Calico.
Die Cuts: Crate Paper.
Stanzschablone: Designer Dies.
Sticker: Sticko.
Washi Tape: My Mind's Eye.


1 Kommentar:

  1. Great page, Tanti! Love the happy mix of stripes and polka dots, and your palette screams fun!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti