Dienstag, 4. August 2015

On Board!

Hallo Ihr Lieben,
heute bin ich wieder dran, mein Layout für die neue Stash-Wortchallenge von Scrap Our Stash
zu presentieren.
Unsere Wortinspiration dieses Mal ist P-A-P-E-R und passend zum heißen Tag wie heute, habe ich für Euch ein Layout mit der fröhlichen Sonnenstrahlen

Hi everyone.
Today started a new stash challenge from Scrap Our Stash.
This time we have the word P-A-P-E-R.
Here is my take on the challenge. 
I have just the perfect layout for a hot summer day like today here in Germany.


Und hier sind die Materialien, die ich verwendet habe:

 And these are the stash items I used:

P-Paper Clip. (Büroklammer)
A-Alphabet Tiles and Arrow Stamp. (Alphabetteile und Pfeil-Stempel).
P-Pebbles PP. (Pebbles Motivpapier)
E-Enamel Dots.
R-Rhinestone.
( Strassstein.)




 Das Tag und die Kamera habe ich aus Motivpapier ausgeschnitten.

I've fussy cut the tag and the camera out of patterned papers. 


Ich hoffe Ihr werdet von meinem Layout inspiriert, um mitzumachen.
Vielen Dank für's Voebeischauen.

I hope that my layout inspired you to join the challenge.
Thank you for visiting my blog.

Materiallste:
Papier: Studio Calico, Pebbles, Heidi Swapp, Teresa Collins, Bella Boulevard.
Stempel: Simple Stories.
Enamel Dots: Twine + Ink.
Embellishment: American Crafts.
Twine: Garn und Mehr.
Wood Veneer: Studio Calico.
Sonstiges: Washi Tapes, Puffy Sticker, Büroklammer,


1 Kommentar:

  1. Totally fab and awesome LO Tantik! Love the details and all your work. WTG!!!!!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti