The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 18. August 2015

Neue Sketch Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch mein Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash. Wir müssen ein Layout mit dem Sketch unten kreieren und dazu noch ein paar Elemente vom "Tic Tac Toe" Tafel
Hier ist meine inspiration für Euch.

Hi everyone.
Today is my reveal day over at Scrap Our Stash. We have to create a layout inspired by the sketch bellow and we have to include some items from the Tic Tac Toe board bellow.
Here is my inspiration for you.


Hier ist der Sketch von unsere talentierte Gast-Sketch-Designerin Audrey Yeager.

Here is the sketch from our talented guest sketch designer Audrey Yeager.



Hier ist der "Tic Tac Toe" Tafel.

Here is the Tic Tac Toe board.


Als ich diesen Sketch gesehen habe, war ich sofort inspiriert dieses Foto zu scrappen. Das Design ist so perfect zu meiner Vorstellung. Also habe ich es einfach gefolgt.
Ich bin ehrlich gesagt ein langsamer Scrapperin. Mit einem Sketch zu arbeiten macht es mir immer richtig Spaß. Mein Scrappingprozess wird schneller dadurch.

Aus dem "Tic Tac Toe" Tafel habe ich die linke vertikale Reihe ausgesucht:
Tags, Polka Dots und Yellow (Gelb).

When I saw this wonderful sketch. I was inspired to scrap this photo of my son at the museum. The design fits perfectly to the picture. So, I just folowed it. I'm a very slow scrapper. Working with sketches is such a great fun. It makes my scrapping proccess faster.
To complete the challenge, I picked the left vertical row from the tic tac toe:
Tags, Polka Dots, Yellow.



 Ein paar Embellisments habe ich aus Designpapier ausgeschnitten.

I did some fussy cut to create my embellishments.



Also, ich hoffe es gefällt Euch und ich hoffe Ihr könnt mit uns mitspielen.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

So I hope you like it and also hope that you could find a time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Heidi Swapp, Simple Stories, Bella Boulevard.
Project Life Karte: My Mind's Eye.
Pappknöpfe: Studio Calico.
Wood Veneer: Studio Calico.
Stanzschablone:  Echo Park.
Stempel: Simple Stories.
Alphabet: Thickers und My Mind's Eye.
Wasserfarbe.
Sonstiges: Tags, Washi Tape.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti