The posts in this blog are in german and english.

Samstag, 4. Juli 2015

Scrap Our Stash Juli Inspiration.

Hallo Ihr Lieben,
heute bei Scrap Our Stash bin ich wieder dran Euch meinen Beitrag für die Wort-Stash-Challenge zu zeigen.
Unsere Wort dieses Mal ist PHOTOS.
Hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today is my reveal day for the Word Stash Challenge over at Scrap Our Stash.
Our word inspiration today is
PHOTOS.
Here is my layout.



Und hier ist was ich dazu  verwendet habe:

This is the stash items I used to complete the challenge:

P- Paper Clip (Buroklammer)
H-Heidi Swapp PP.
O-Overlay.
T-Thickers.
O-Orange Paper
S-Stamp and Staples (Stempel und Tacker)

  
( Wie immer habe ich das englische Wort verwendet, weil SOS ein englishsprachige Blog ist.)




Jetzt seid Ihr dran. Zeig uns Eure Kreationen und mach mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Now it's your turn sho us your cration.
Thank you for visiting my blog.

Materialien:
Papier: Heidi Swapp, American Crafts, Amy Tangerine.
Thickers
Wood Veneer: Studio Calico.
Stanzschablone: Echo park, Cuttlebug.
Flair Button: Oktober Afternoon.



1 Kommentar:

  1. Oooo! So many fabulous colors and patterns here, and I just adore your title work!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti