Samstag, 18. Juli 2015

Cat Lover.

Hallo Ihr Lieben,
heute bei Scrap Our Stash bin ich wieder dran Euch meinen Beitrag für die Sketch-Challenge zu zeigen.
Wir müssen ein Layout bassiert vom Sketch unten kreieren und dazu müssen wir noch ein Banner oder auch mehr verwenden. 
Hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today is again my reveal day over at Scrap Our Stash.
We have to create a layout using the sketch below and we have to include a banner on our page.
Here is my layout.


Hier ist der Sketch.
Ich habe das Hauptdesign des Sketches gefolgt. Das zweite Foto habe ich etwas nach unten platziert damit ich genug Platz habe für meinen Title und für das Journaling.

Here is the sketch.
I just followed the main design of the sketch but I moved the second photo to the corner at the bottom of the page so that I had enough space for the title and the journaling.


Hier ist mein Holzbanner von American Crafts.

To complete the challenge I added a wood veneer banner from American Crafts.



Ich hoffe es gefällt Euch
Und ich werde mich freuen wenn Ihr mitmachen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

So, I hope you like it. And also hope that you could find a time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Heidi Swapp, Dear Lizzy.
Project Life Karte: Simple Stories.
Cardstock: DCWV.
Wood Veneer: American crafts.
Baker's twine.
Alphabet: Thickers.
Blume: Prima und Rico Design.
Sticker: Sticko.
Sonstiges: Washi tapes, Stickers.

Kommentare:

  1. Tanti, y our layout is absolutely beautiful! I am loving your take on this Scrap our Stash challenge!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti