The posts in this blog are in german and english.

Donnerstag, 18. Juni 2015

Juni SOS Sketch-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
Ich bin wieder da mit der Sketch-Challenge von Scrap Our Stash. Diesen Monat müssen wir ein Layout, inspiriert vom Sketch unten, kreieren. Und dazu müssen wir Eine Grußkarte aus unseren Schnipselresten vom Layout basteln.
Hier ist mein Beitrag dazu.
Hi everyone.
Today I'm back with a new  Scrap Our Stash sketch challenge.
This time we have to create a layout inspired by the sketch from our guest sketch designer Ashley Horton and we must create a card using the scraps left over from the stash we used to create our layout.
Here is my take on the sketch.
Dieses Layout ist wieder für meinen Fotografien-Album.
Ich bin dem Design des Sketchs zum größtenTeil gefolgt. 
Aber die Herzen habe ich in Zirkel umgetauscht.
This page is for my photography album.
I found the circle displays in the museum were such an interesting photo subject.
So, like always, I had to take a picture of them.
I just followed the main design of the sketch but instead of hearts I cut out some circles out of patterned papers to match the circle displays.





Der Sketch dazu.

Here is the sketch.



Hier ist meine Grußkarte.

This is my card using just the  scraps left over from the layout.






Ich hoffe Ihr habt Lust bei der Challenge mitzumachen.
Mehr Infos und Inspirationen findet Ihr bei dem SOS Blog.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.
Well, I hope you like it and I also hope you could find a time to play with us.
Just hop on SOS blog to get more information and inspirations to the challenge.
Thank you for visiting my blog.
Materialiste:
Papier: Pebblesund Teresa Collins.
Wood Veneer: Studio Calico.
Washi Tape: My Mind's Eye.
Knopfe: Rico Design.
Sonstiges: Sequins, Puffy Sticker.


1 Kommentar:

  1. What a fun take on the sketch, Tani! Such a gorgeous pic, and I adore your pastel palette!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti