The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 9. Juni 2015

(Inter-)National Scrapbooking Day Projekt Nr. 7 und Nr. 8.

Hallo Ihr Lieben,
es geht weiter mit meiner NSD Online-Crop Projekte mit Happy Scrappy Friends.

Hier ist meine Projekt Nr. 7. Tic Tac Toe Challenge.

Hi everyone.
Today I want to share with you more of my NSD online crop projects with Happy Scrappy Friends.

Here is my project # 7. TicTac Toe Challenge.


Ich habe die oberste horizotale Reihe ausgesucht: 2 Fotos, Corrugated Card und Knöpfe.

I chose the first horizontal line: 2 Photos, Corrugated Card and Buttons.

Und hier ist mein Project Nr. 8. Bucket List oder Favorite Quote Challenge.

And here is my project # 8. Bucket list or Favorite Quote.


Ich hoffe, es gefällt Euch.
Wenn Ihr meine andere Projekte anschauen möchtet,
Bitte einfach HIER klicken für Projekte Nr. 1 und Nr. 2.
HIER klicken für die Projekte Nr. 3 und Nr. 4.
Und HIER klicken für die Projekte Nr. 5 und Nr. 6.
Ich werde bald wieder zurück mit meiner weiteren NSD Projekte.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Well, I hope you like it.
If you want to see other projects that I've already postet,
please just click HERE to see the project #1 and #2.
Click also HERE to see the project #3 and #4.
And click HERE to see the project #5 and #6.
I'll be back soon with more NSD Projects.
Thank you for visiting my blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti