The posts in this blog are in german and english.

Montag, 18. Mai 2015

Noch ein Bali-Tanz Fotos.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe Heute eine neue Sketch-Challenge für Euch.
Bei Scrap Our Stash bin ich wieder dran mit meinem Beitrag.
Wir müssen ein Layout bassiert vom Sketch unten kreieren und dazu noch selbstgabastelten Blumen.
Hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today is again my reveal day over at Scrap Our Stash.
We have to create a layout using the sketch below and we have to include hommade flowers on our page.
Here is my layout.


Ich habe das Hauptdesign des Sketches gefolgt.
Und ich habe die selbstgemachte Blumen mit unterschiedlichen Blumenstanzer kreiert.

I've just followed the main design of the sketch.
To complete the challenge. I made the flowers out of patterned papers using some flower punchers in different sizes.




Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.


Ich hoffe es gefällt Euch
Und ich werde mich freuen wenn Ihr mitmachen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

So, I hope you like it. And also hope that you could find a time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Studio Calico, MAMBI, Maggie Holmes.
Stanzer: Paper Poetry, Efco, EK Success.
Goldene Alufolie.
Alphabet: Basic Grey.
Stanzschablone: Sizzix.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti