Montag, 25. Mai 2015

( Inter-)National Scrapbooking Day ( NSD ) Projekt Nr. 1 und Nr. 2.

Hallo Ihr Lieben,
wie ich schon mal HIER erwähnt habe, möchte ich Euch meine Projekte zum "National Scrapbooking Day" Online-Crop bei Happy Scrappy Friends nach und nach zeigen.
Hier ist Projekt Nummer1, eine Kartenbox mit zwei Grußkarten.

Hi everyone.
Like I've mentioned on my other Post. I would like to share with you my projects that I've made for the NSD online crop with Happy Scrappy Friends group one by one.
Here are the first two projects. 
Project #1 is a card gift box with two cards inside.


Projekt Nummer 2 ist ein Scrapbook Layout bassiert auf einem Rezept:
2 oder 3 Fotos.
Cardstock.
3 Streifen Designpapier.
Vellum.
Farbspray.
Stanzteile.
Twine.
Tag oder Project Life Karte.

Project #2 is a scrapbook layout based on this recipe:
2 or 3 Photos.
Cardstock.
3 Stripes of Patterned Paper.
Vellum.
Mist.
Die Cut.
Twine.
Tag or PL Card.


Das ist alles für heute. Ich werde bald wieder zurück mit meinen weiteren NSD Projekte.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

That's it for today. I'll be back soon with another NSD projects.
Thank you for visiting my blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti