Mittwoch, 15. April 2015

Urlaubsthema Srapbook-Layout.

Hallo Ihr Lieben,
Picture This hat eine neue challenge für Euch heute.
Wir haben folgende Inspiration für Euch:
3 Fotos + Reise.
Und hier ist mein Beitrag dazu.

Hi everyone.
I have a new challenge for you.
It's from Picture This! With:
3 Photos + Travel.
Here is my take on the challenge.



Die Fotos habe ich in Ronda, Spanien geschossen. Es war eine bedeutende Straßenparade in dieser kleinen historischen Stadt.
Und es war richtig schön und Farbenfroh, dass ich unbedingt ein paar Fotos  machen musste.
Ich habe deswegen ein farbenfrohes Layout für diese Fotos kreiert.

I shoot these pictures in Ronda, Spain. There was a traditional street parade that comes once a year.
We were lucky to be there. It was beautiful and so colourful.
So, I also made a colourful layout for my these pictures.



Hier ist meine selbsgemachte Blume.

This is my homemade flower.


I hoffe es gefällt Euch und hoffe auch dass Ihr mitmachen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it, and I also hope you could find a time to play with us. 
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Heidi Swapp, DCWV und Amy Tangerine.
Wood Veneer: Studio Calico.
Stanzer: EK Success.
Stanzschablone: Crealies.
Sticky Notes: SMASH.
Washitapes: Tschibo.
Dymo
Sonst: Twine, Tag, Landkarte, Doily.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti