Samstag, 18. April 2015

"So Colourful" Scrapbook-Layout.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch meinen Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash.
Dieses Mal wurde der Sketch mit einem Moodboard kombiniert.
Und hier ist mein Layout.
Hi everyone.
today I want to share with you my layout for the sketch challenge over at Scrap Our Stash.
This time we combined the sketch with a moodboard.
And hiere is my inspiration for you.
Das Moodboard hat mich dazu inspiriert, diese Bilder zu scrappen. Ich habe sie in Spanien geschossen. Über der Fußgängerzone hingen so viele bunte Laternen und ich fand sie so schön, dass ich sie fotografieren musste. Ihr wisst ja vielleicht schon, dass ich bunte Sachen liebe.
Ich wurde auch von der Farbe des Moodboards inspiriert.
Ich habe ein pink ombre  "Dear Lizzy" Designpapier für meinen Hintergrund verwendet so wie das Kissen im Moodboard.
The moodboard inspired me to scrap this photos that I took during our vacation in Spain last year.
There were tons of lampions hanging, along the  street in the city of Ronda. I love it very much, since I LOVE all colourful things. I was also inspired by the colours of the moodboard.
I used the pink ombre designed paper from Dear Lizzy for my background, relating to the pink ombre pillow.

Die bunte Punkte haben mich auf die Idee gebracht, Sequins zu verwenden und bunte mini Lampions aus Origamipapier zu kreiert.

The colourful dots inspired me to use sequins and to make those mini lampions out of origami papers.
Dann fand ich die gestreifte Wolke so süß, dass ich sie in meinem Layout verwenden möchte.
I found that the striped cloud in the moodboard so cute that I also had to add it on to my page.

Hier ist der Sketch.
Ich habe den Sketch von Laura Whitaker ein Mal nach rechts gedreht, damit es besser zu meinen Bilder passt.
Here is the sketch.
I had to turn the sketch one time to the right so it could fit better to my Photos.
This fabulous sketch from Laura Whitaker is so perfect for my pictures.
Now it's your turn. Can't wait to see what you create.
Und hier ist das Moodboard.
And here is the moodboard.
Ich hoffe, dass Ihr mit uns mitspielen könnt.
Mehr Infos und Inspirationen findet Ihr beim SOS blog.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.
Well, I hope you could find a time to play with us.
For more information to the challenge, please go directly to the SOS blog.
Thank you for visiting my blog.
Materialliste:
Papier: Dear Lizzy, Maggie Holmes, MAMBI, Pebbles, Teresa Collins, My Mind's Eye, Amy Tangerine und American Crafts.
Origamipapier.
Embellishments: American Crafts.
Washitapes: My Mind's Eye und Tchibo.
Sonst: Sequins, Holzklammer, Band, Twine, Doily, Alphabet, Tag.

Kommentare:

  1. Tantik das sieht mal wieder toll aus !
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende
    Käthe

    AntwortenLöschen
  2. absolutely positively gorgeous! So colorful and I love love love the origami lampions!

    AntwortenLöschen
  3. What a beautiful and vibrant page!!! Love all the colours and elements! Wish I could do the same....

    AntwortenLöschen
  4. What a bold, bright, happy take on the challenge! Really love the way you've mimicked the lampions from the colorful photo in your smaller version on the layout! Great design!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti