The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 4. März 2015

SOS März Stash-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich eine neue Stash-Wortchallenge von Scrap Our Stash für Euch.
Unsere Wortinspiration dieses Mal ist S-T-E-N-C-I-L.
Hier ist mein Layout dazu.

Hi everyone.
Today I have a new word stash challenge from Scrap Our Stash for you.
This time we have the word S-T-E-N-C-I-L.
Here is my take on the challenge.




Ich habe viel "Fussy Cutting" Arbeit für dieses Layout.
Und hier sind die Sachen die ich verwendet habe:

I did a lot of fussy cutting to embellish my page. And I had a lot of fun.
Here is what I used to complete the challenge:

S- Stamps, Sticker, Staples, Studio Calico and Simple Stories Patterned Paper.
T- Tag and Twine.
E- Eyelette (I attached it in the hole of the tag).
N- Notebook Punch.
C- Chevron Patterned Paper, Circles.
I- Ink.
L- Liquid Pearl.

( Ich habe das englisches Wort verwendet, weil SOS ein englischsprachiger Blog ist ).

Jetzt seid Ihr dran. Zeigt uns Eure Kreationen und macht mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Now it's your turn. Show us your creation.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Studio Calico, Simple Stories.
Washi Tapes: Tchibo und My Mind's Eye, Teresa Collins.
Perl Pen.
Landkarte.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti