The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 18. Februar 2015

Noch ein Layout für meinen Dad.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe heute wieder ein Layout über bzw. für meinen Papa.
Es ist mein Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash. 

Hi everyone.
Today is my reveal day over at Scrap Our Stash. And I made this about my Dad again.

Dieses Mal wurde der Sketch mit einer Farbchallenge kombiniert.
Wir müssen drei Farben oder mehr, von der Farbpalette unten, auf unserem Layout verwenden.
Andere Farben die Ihr auch verwendet werden könnt sind schwarz, weiß und kraft.
Und hier ist der Sketch und die Farbpalette.

This time we  have to create a layout inspired by the sketch and the colour palette below.
You must use three or more colours from the palette.
The only other colours you can use are black, white and kraft.
Here's the sketch and the colour palette.

Your challenge this month is to create a layout inspired by Lisa's sketch
And...the color palette below:
You must use (3) or more colors from the palette and the only other colors you can use are
Black, White and Kraft
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/p/current-challenges.html#sthash.96tBAMLn.dpuf
Your challenge this month is to create a layout inspired by Lisa's sketch
And...the color palette below:
You must use (3) or more colors from the palette and the only other colors you can use are
Black, White and Kraft
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/p/current-challenges.html#sthash.96tBAMLn.dpuf
 


Ich bin genau dem Design des Sketches gefolgt. Aber statt zwei Fotos habe ich nur ein Foto benutzt. 
Ausserdem habe ich alle Farben der Farbpalette verwendet.
Ich habe dafür Papiere von unterschiedlichen Herstellern von meiner Papierkiste ausgesucht.

I followed the main design but instead of two photos, I used only one.
To finish my page, I used all the colours from the colour palette using patterned papers and embellishments from different manufacturers.

Ich hoffe, dass Ihr mit uns mitspielen könnt.
Mehr Infos und Inspirationen findet Ihr beim SOS blog.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you could find a time to play with us.
You can find more information to the challenge and inspirations on SOS blog.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Foto: Felix Kuntoro.
Papier: Heidi Swapp, Simple Stories, Pebbles und Teresa Collins.
Washi Tapes: MME und sonst.
Wood Veneer: Studio Calico.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti