The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 27. Februar 2015

Kraftpapier.

Hallo Ihr Lieben,
bei Fairy Tale Challenge-Blog fäng wieder heute eine neue Challenge. Dieses Mal haben wir das Thema: Kraftpapier.
Für die, die noch nicht weiß was das ist, es ist eine braune oder auch graue Papier in unterschiedlichen Stärken. Normalerweiße es ist ein Material für Verpackungen wie zB. für die Papiertüte.
Hier ist mein Beitrag für diese Challenge. Eine handgestickte Grußkarte.

Hi everyone.
Today begin a new challenge at Fairy Tale blog. Our theme this time is to use Kraft Paper.
Here is my take on the challenge. It's a card with some hand stitching.



Ich bin irgendwie im Stickfieber.
Diese Karte habe ich mit meinem "Sew Easy" Gerät kreiert. Ich habe das Gerät schon ziemlich lange. Mein Bruder hat es mir geschenkt. Aber ich habe es nur selten verwendet. Weil ich es noch nicht so gut damit umgehen konnte. Aber jetzt bin ich etwas geübter. Und es hat ja richtig Spaß gemacht.

I'm in stitching mood, somehow. 
I created this card with a little help from my "Sew Easy" tools. My brother brought this tools, as he came back from his trip in Los Angeles.
But I haven't used it a lot since I 'm not very well with those tools. But I've practiced a lot to get a clean staight line with it. And I think I'm quite happy with the result now.

Jetzt seid Ihr dran. Zeig uns Eure Werke und mach mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Now it's your turn. Show us what you create.
Thank you for visiting my blog.



1 Kommentar:

  1. Oooo! I just love all the stitching here! I'm totally going to have to look for that tool, and I adore your rainbow of colors! So fun!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti