Sonntag, 18. Januar 2015

SOS Januar Sketch-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
hier bin ich wieder mit der ersten Sketch-Challenge von Scrap Our Stash in diesem Jahr. Diese Challenge wurde etwas verändert. Wir werden Sketches von unterschiedlichen Sketch-Artists präsentieren. Der Stash-Teil wird auch variieren. Zum Beispiel wird der Sketch mit Bingo-Karten oder einem Tic Tac Toe Board oder Farbpaletten kombiniert.

Für diesen Monat müssen wir ein Layout, inspiriert vom Sketch unten, kreiert. Und dazu müssen wir Sequins verwenden.
Hier ist mein Beitrag dazu.
Hi everyone.
I'm back with the first sketch challenge this year from Scrap Our Stash.
We have a few changes for our monthly Sketch Challenges, not only we will feature a different Sketch Artist each month, the stash part of the challenges will vary.  For instance, one month the challenge may require you to add just one item and another month, you may be required to use items from a tic tac toe board, bingo card or color palette, something a little different each month!

This month we have to create a layout inspired by the sketch below and for the stash part we have to add  sequins on our page.
Here is my take on the challenge.

 

Es ist eins meiner Winter Layouts, die ich dieses Jahr kreiert habe.
Ich bin dem Design des Sketchs zum größtenTeil gefolgt. 
Aber statt zwei Fotos habe ich drei verwendet.

This is another winter layout that I've made this year. 
For this layout I've followed the main design of the sketch.
But instead of two photos, I used three photos.
This sketch has also inspired me to layer the embellishments.


Ich hoffe Ihr habt Lust bei der Challenge mitzumachen. 
Mehr Infos und Inspirationen findet Ihr bei dem SOS Blog.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.
I hope you could find a time to play with us.
Just hop on SOS blog to get more information and inspirations to the challenge.
Thank you for visiting my blog.
Materialien:
Papier: Studio Calico, Simple Stories, My Mind's Eye.
Cardstock: American Crafts.
Wood Veneer: Studio Calico.
Chipboard Embellishment: American Crafts.
Sonstiges: Washi Tape, Sequins, ein Knopf, Stempel, Aquarellfarbe.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti