The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 6. Januar 2015

SOS erste Stash-Challenge in diesem Jahr.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe eine weitere Challenge für Euch. Scrap Our Stash erste Stash-Challenge in diesem Jahr hat sich etwas verändert. Wir werden Euch ein Scrap-Wort geben und Ihr müsst für jeden Buchstaben ein Scrap-Material finden, das Ihr für Euer Layout verwenden.
Zum Beispiel dieses Mal haben wir das Wort T-W-I-N-E.
Und ich habe für mein Layout folgende Materialien verwendet:
T = Twine.
W = Washi Tape.
I = Ink.
N = Numbers.
E = Eyelets.
Das macht Spaß, findet Ihr auch?
Ich liebe es. Weil ich die Materialien, die ich verwenden möchte selber aussuchen kann. 
Und hier ist mein Layout.
Hi everyone.
I have another challenge for you today. Scrap Our Stash first Challenge  this year has a little change.
You will be given a scrap word and as to include an item from your stash for each letter found in the word given. 
For example, we have the word T-W-I-N-E  this month.
And my stash choice was:
T = Twine.
W = Washi Tapes.
I = Ink.
N = Numbers for the date.
E = Eyelets.
Isn't that fun? I love it. 
It gives me more freedom to choose the stash items I want to use on my page. 
And here it is.



Ich habe gemerkt, dass ich letztes Jahr nicht so viel Winter-LayoutS gescrappt habe. Also in diesem Monat und in nächsten Monat werdet Ihr ein paar von mir sehen.
Vielen Dank für's >Vorbeischauen
As I was looking through all my layouts that I've created last year, I've realized that I haven't made many winter layouts. So in this new year I've decided to scrap some winter layouts.
Thank you for visiting my blog.

Materialien:
Papier: Rico Design and American Crafts.
Stamp Ink: Clear Snap Ancient Page.
Eyelets: Rico Design.
Sonstiges: Twine, Eyelets, Puffy Sticker, Sticker, Stempel, Sequins.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti