Dienstag, 20. Januar 2015

Jahresrückblick 2014.

Hallo Ihr Lieben,
letztes Jahr war ein hartes Jahr für mich. So viele Ereignisse passierten in meinem privaten Leben. Sowohl schlechte als auch schöne. Das schlimmste Ereignis für mich war als mein Vater uns für immer verlassen hat. Aber das Leben geht weiter. Also werde ich jetzt nicht nur an dem traurigen Ereignis erinern sondern auch an vielen schönen Sachen.
Deswegen gibt es heute ein Jahresrückblick 2014 für Euch.
Hier sind meine 10 favoriten Projekte:

Hi everyone.
Last year was a hard year for me. There were some sad moments and also some good events in my life. The saddest day in my life was, when my father died. But life goes on and I have to try, to remember not only on the sad things but also on a lot of happy things in the life.
So, today I have the year 2014 in review for you.
Here is my 10 favorite projects:











Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Thank you for visiting my blog.



1 Kommentar:

  1. Just look at that yummy lineup! Gorgeous, inspirational projects, Tanti! May you find much time to continue your passion in 2015. Hugs!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti