The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 16. Januar 2015

Eine Grußkarte für Prinzessinen.

Hallo Ihr Lieben,
Fairy Tale hat eine neue Challenge für Euch. Das Thema dieses Mal ist "Feen oder Prinzessinnen".
Ich muss sagen diese Challenge ist wirklich schwierig für mich da ich nicht viel Material für dieses Thema habe. Ich habe nur einen Kronenstempel. Also muss ich viel mit Papier spielen um einen Prinzessin-Look auf meine Karte zu bekommen.
Also hier ist was dabei herausgekommen ist.

Hi everyone.
Fairy Tale has a new challenge for you. This time we have  "Fairies or Prinzess" theme.
I must say that I've struggled a lot with this theme, because I don't have much material for it. I only have a crown stamp. So I've played a lot with papers to get a princess look on my card.
And here is what I've came up with.





Jetzt seid Ihr dran. Zeig uns eure Kreationen und mach mit.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

And now it's your turn. Show us what you've create.
Thank you for visiting my blog.


Materialien:
Papier: American Crafts, My Mind's Eye und Simple Stories.
Faber Castel Aquarellstifte.
Seidenpapier.
Tag: IKEA.
Sonstiges: Bling, Stempel, Sticker.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti