Freitag, 26. Dezember 2014

Frohe Weihnachten !!

Hallo Ihr Lieben,
FRÖHLICHE WEIHNACHTEN! Ich hoffe Ihr hattet ein schönes Weihnachtsfest.
Heute zeige ich Euch mein neustes Layout, das zum Thema "Weihnachten".
Es ist mein DT- Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash. Wir sollen für diese Challenge ältere Produkte verwenden. Je älter desto besser.



Hi everyone.
Merry Christmas !! I Hope you all have a wondeful christmas celebration with your family and friends.
Today I want to share with you my current christmas layout. It's my project for the sketch challenge at Scrap Our Stash.
For this month's challenge you have to create a layout inspired by the sketch below and for the stash element, you also have to use as much product from your older stash as possible.



Für dieses Layout habe ich ein altes Weihnachts-Scrapbook-Set von SEI verwendet.
Es ist das erste Mal, dass ich den Sketch nicht genau nachgemacht habe. Aber
ich denke Ihr könnt noch die Ähnlichkeit erkennen.

I Love this challenge very much.
It helped me to use up my old christmas paper kit from SEI that I bought a long time ago. It's my first time that I didn't follow the sketch exactly. But I think it looks quite similar to the original.






Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.

Das hier ist meine letzte Post für dieses Jahr.
Ich hoffe es hat Euch gefallen und ich wünsche Euch noch schöne Ferien und einen guten Rutsch ins neue Jahr.

This is my last post this year.
I wish you a great holiday and see you next year with my new crafty adventure.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti