The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 26. November 2014

"Sweet Memory" Layout für Scrap Our Stash.

Hallo Ihr Lieben,
Ich bin wieder da mit meinem Beitrag zu der Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash.
Und hier sind die Voraussetzungen:
Kreiere ein Layout mit Hilfe vom Sketch unten.
Scrappe über jemanden dem Du sehr dankbar bist.
Und verwende fünf Scrapmaterialien, für die Du sehr dankbar bist. ( Sachen, die Ihr am meisten verwendet).
Hi everyone.
Today is my reveal day over at Scrap Our Stash.
And this is what you have to do:
Create a Layout using the sketch below and to scrap about someone you are thankful for.
And include 5 stash items on your layout that you are thankful for (most likely it’s your “goto” stash items).
Und hier ist mein Layout.
Here is my take on the challenge.
Ich liebe diese Challenge und den tollen Sketch von Rochelle. Alles passt für dieses Foto.
Ich bin meinen Eltern dankbar, die immer für mich da sind und mich bei allem was ich gemacht habe unterstützten. Ich vermisse Sie sehr und denke auch viel an sie.
Also ist dieses Layout ist an sie gerichtet.
I love this challenge and the beautiful sketch from Rochelle. It's so perfect for this photo.
I'm so thankful for my parents. Who were always there for me and supporting me in everything I've done. I miss them a lot and think about them all the time. So, this layout is about them.


Meine fünf wichtigen Stash-Materialien sind:
Design-Papiere, Washi-Tapes, Twine, Büroklammern und Knöpfe.
My five stash items are: patterned paper, washi tapes, twine, paper clip and buttons.
I couldn't explain why I've chosen these stash items. I just love them and these are the most useful items for me to scrap.
Hier ist meine selbstkreierte Papierblume.
My homemade paper flower.


Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.


 Ich hoffe, es gefällt Euch und vielen Dank fürs Vorbeischauen.
Well, I hope you like it.
Thank you for visiting my blog.
Materialliste:
Papier: Dear Lizzy, Pebbles, Crate Paper.
Washi Tapes: Teresa Collins.
Wood Veneer: Studio Calico.
Ticket: Tim Holtz.
Paper Clip: IKEA.
Brad: Rico Design.
Sonstiges: Puffy Stickers, Knöpfe, Twine

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti