The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 18. November 2014

Heute, hinter den Kulissen.

Hallo Ihr Lieben,
heute bin ich hier mit einem "Update" von meiner Scrap-Küche.
Ich arbeite zur Zeit an mehreren privaten Projekte die ich nicht veröffentlichen werde.
Aber Ihr dürftet heute einen Blick auf meinem Tisch werfen.
Die nächste Inspiration werde ich dann diesen Freitag posten.
Also, bleib dran.

Hi everyone.
This is just an update from my "Scrap Kitchen".
Right now I'm working on some private projects that I'm not going to publish.
But today you can take a peek on my desk.
I'll be posting my next inspiration this Friday.
So, stay tune.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti