Sonntag, 26. Oktober 2014

Oktober-Sketch Challenge bei Scrap Our Stash.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch wieder mein Beitrag zur Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash.
Wir müssen ein Layout, inspiriert vom Sketch unten, kreieren und dazu vier Farben oder mehr von der Farbpalette unten verwenden. Dazu könnt Ihr noch die Farben Weiß, Schwarz und Kraft verwenden sonst nichts.

Hi everyone.
Today I want to share with you my layout for the October sketch challenge over at Scrap Our Stash.
This time, you have to create a layout inspired by the sketch and four or more colours from the colour palette below.
White, Black and Kraft are the only other colours you can use.

Challenge mit Farben war schon immer etwas schwierig für mich. Besonders dieses Mal. Ich musste jede einzelne Papiere, die ich habe, umblattern um die passende Farben zu finden. Ich habe nämlich nicht so viele Material in diesem Farbton. Ich war sehr zufrieden als ich sie endlich gefunden habe. Von der Farbpalette, habe ich die Farbe Bright Cobalt, Sangria,
Misted Yellow, Cognac und Mouved Mist verwendet. Mein nächste Problem war, die Verzierungen in den gleichen Farben zu finden. Aber als ich mein Layout genauer angeguckt habe, habe ich gesehen, dass die Designpapiere schön genug Muster haben, dass das Layout nicht so viel Verzierungen mehr brauchte.
also, hier ist mein Layout. 


This month our sketch challenge includes a color palette!
Your challenge is to create a layout inspired by the sketch 
AND...
(4) or more colors from the color palette below. 
White, Black, and Kraft are the ONLY other colors you can use.
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/2014/10/october-sketch-challenge-19.html#sthash.SADPYDPG.dpuf
This month our sketch challenge includes a color palette!
Your challenge is to create a layout inspired by the sketch 
AND...
(4) or more colors from the color palette below. 
White, Black, and Kraft are the ONLY other colors you can use.
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/2014/10/october-sketch-challenge-19.html#sthash.SADPYDPG.dpuf
This month our sketch challenge includes a color palette!
Your challenge is to create a layout inspired by the sketch 
AND...
(4) or more colors from the color palette below. 
White, Black, and Kraft are the ONLY other colors you can use.
- See more at: http://scrapourstash.blogspot.de/2014/10/october-sketch-challenge-19.html#sthash.SADPYDPG
Colour challenge was always challenging for me. Especially this one. I had to go through all my paper stash. Turned over every single sheet to find the right colours. And I was so happy as I finally found them. From the colour palette I used: The Bright Cobalt, Sangria, Misted Yellow, Cognac and the Mouved Mist. The next problem for me was finding the embellishments in that colour combo. Cause I didn't have much. But after I took a look again to my papers, I thought they were busy enough so that I didn't have to add much embellishments on it.
So here it is.





Hier ist der Sketch und die Farbpalette.

Here is the Sketch and the colour palette.



Ich hoffe es gefällt euch.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Amy Tangerine, Pebbles, Studio Calico.
Dymo.
Buttons: Studio Calico.
Washi Tapes und Tags: Depot.
Alphabet: Pebbles.

Kommentare:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti