The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 12. Oktober 2014

"Make Your Own Magnum" Layout.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch mein Layout für die Stash-Challenge von Scrap Our Stash.
Wir haben dieses Mal eine Bingo-Challenge.
Ich habe schon letzte Woche einen Vorschau für Euch gepostet. Und hier ist das komplete Bild und das Bingo-Board.

Hi Everabody.
Today is again my reveal day over at Scrap Our Stash. This time we have a Bingo challenge.
And I've already give you a sneak from my layout last week. So here's the full picture of my layout and the Bingo board.



Ich liebe Bingo-Challenges. Man kann eine von unterschiedlichen Kombinationen aussuchen für sein Projekt. Das macht es auf alle Fälle sehr einfach für mich, meine Seite fertig zu bekommen.
Ich habe für mein Layout die zweite horizontale Reihe von oben ausgewählt:
Ein Strassstein ( Ich habe ihn auf diesen Kamera-Stempel geklebt).
Einen Umschlag ( Ein transparenter mini Umschlag).

Bingo challenge is one of my favorite challenge. There are so many combination  to choose to complete the challenge. Make it easier for me to finish my page.
For this layout I used the second horizontal row from above:

Rhinestone ( I put it on the camera image ).
Envelope ( Mini vellum envelope).

Eine Büroklammer.
Zwei Fotos und...

Paper Clip.
Two Photos and...



Twine.

Twine.


Ich hoffe Es gefällt Euch und vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier und Journaling Card: Amy Tangerine und Dear Lizzy Mischung.
Stempel: Imaginisce und Bo Bunny.
Alphabet: American Crafts Remarks.
Wood Veneer: Studio Calico.
Embellishments: Mambi, Simple Stories.
Sonstiges: Paper-Clip, Ticket, Twine, Doily, Umschlag.

1 Kommentar:

  1. super cute! love that popsicle and so need some of those adorable hearts!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti