The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 26. September 2014

Rezept-Challenge bei Fairytale.

Hallo Ihr Lieben,
einen schönen guten Morgen.
Ich hoffe, Ihr hattet einen wunderbaren Ferien.
Nach der Sommerpause bin ich jetzt wieder da.
Und ich habe heute eine neue Challenge vom "Fairytale"- Blog.
Als Inspiration, hat das Team ein Rezept für Euch.
Die Zutaten sind:
Holz.
Punkte.
Und Twine oder Garn.
Also, hier ist mein Beitrag dazu.


Hi everyone.
I hope everyone had a great holiday.
After my summer break I'm back again with a new energy and also a new challege for you. The challenge is from the Fairytale blog.
We have a recipe to help you to get  some inspirations for your project.
Here is the ingredients:
Wood.

Dots.
And twine or yarn.
So, here is my take on the challenge.




Um das Holz-Look zu bekommen  habe ich ein Stempel mit dem Holzmuster verwendet.
Die Blumen habe selbst gemalt.

I used a woodgrain stamp from Keisercraft to get that wood look.
I painted the flowers by myself using watercolors and a marker.


Ich hoffe es gefällt Euch. Und ich werde mich freuen wenn Ihr mitmachen könntet. Es gibt wie immer etwas schönes zu gewinnen. Schaut doch einfach mal rüber zum Fairy Tale Blog für noch mehr Informationen und Inspirationen zu der Challenge.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it.
It would be great if you could find a time to play along. Like always we have a great price for the winner. Go over to the Fairy Tale blog to get more information and inspirations.
thank you for visiting my blog.


Materialien:
Papier: Pebbles und Dear Lizzy.
Stempel: Viva Decor.
Sonstiges: Twine, Washi-Tape und Kraftpapier.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti