Dienstag, 12. August 2014

Scrap Our Stash August-Stash-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
Heute möchte ich Euch meinen Beitrag für die Stash-Challenge bei Scrap Our Stash zeigen. Dieses Mal haben wir das Thema "Selfie".
Ausserdem müssen wir zu unserem Layout einen Rahmen aus fertigen Produkten verwenden.

Diese Challenge ist perfekt um das Selfie-Foto von meiner Schwester und mir zu scrappen.
Das Foto wurde während ihrem Besuch in Deutschland geschossen. Ich war so glücklich, dass sie bei uns war.
Wir können uns nämlich nicht so häufig sehen.
Also hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
Today is my reveal day on the stash challenge over at Scrap Our Stash.
Here is what we have to do for the challenge.
Create a layout using a "Selfie" Photo. For the stash item, you must use a premade/packaged frame(s). The photo doesn't have to be a "your" selfie… it can be "anyone's" selfie… as along as it's a selfie.

This challenge is so perfect to scrap this selfie picture of my sister and I.
It has been taken during her visit in Germany two months ago. I was so happy to have her here in our house. Since we couldn't see each other very often.
The Frame I used is a sticker from EK Success.
So, here is my inspiration for you.


Der Schmetterling und das Herz habe ich selbst gehäkelt.

I crocheted the butterfly and the heart by myself.



Ich habe den Tittle mit einem Kalligraphie-Pen selbst geschrieben. Dann ausgeschnitten.

I wrote the title using a Calligraphy pen.


Ich glaube diese Challenge wird für manche von Euch sehr einfach sein.
Also los, zeigt uns Euer Selfie- Layout.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I think this challenge is quite simple for many of you. So show us your selfie layout.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Pebbles.
Rhamensticker: EK Success.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti