Dienstag, 26. August 2014

Scrap Our Stash August-Sketch-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
heute möchte ich Euch meinen Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash zeigen. Und hier ist die Bedingungen für diese Challenge.
Ihr müsst ein Layout, inspiriert vom Sketch unten, kreieren und 75% von den Produkten die Ihr verwendet, müssen von den älteren Kollektionen sein. Je älter desto besser.

Beim Krammen in meinem Scrap-Ecke habe ich diese alte Papier-Kollektion von Crate Paper gefunden.
Ich habe den Sketch einmal nach links gedreht.
Die Embellishments habe ich aus den alten Papierschnipsel hergestellt bzw. gestanzt.
Die Alphabet, der Büroklammer und das Tag habe ich vor drei Jahren gekauft.
Also, ich denke es sind mehr als 75% alte Sachen auf meinem Layout.

Hi everyone.
Today I want to share with you, my layout for the sketch challenge over at Scrap Our Stash. Here's what we have to do.
Complete a layout inspired by the sketch and 75% of the product used must be from some of your oldest stash of supplies...the older the better.

And look what I found deep in my stash! The old paper collection from Crate Paper. YAY!!
I forgot that I've bought this long time ago. So glad to found it.
It fits perfect to my photos and the fabulous sketch.
I turned the sketch one time to the left.
I cut the embellishments out of old scraps using my old cutting dies.
I bought the paper clips, the alphas and the tag about three years ago
So, I think there are more than 75 % old supplies on my layout.






 

Hier ist der Sketch.
.
Here is the sketch.


Ich hoffe es gefällt Euch und Ihr habt Lust mitzumachen.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you like it and I do hope you could find the time to play with us.
Thank you for visiting my blog.


Materialliste:
Papier: Crate Paper.
Alphabet: Pebbles.
Stanzer: Fiskars.
Stanzschablone: Sizzix Framelitz, Cuttlekids.
Sticky Note: Smash.
Stempel: Artemio.
Staz On.
Sonstiges: Paper-Clips, Bänder.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti