Samstag, 26. Juli 2014

Scrap Our Stash July-Sketch-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
heute möchte ich Euch meinen Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash zeigen. Ich habe schon lange nach einem passenden Sketch für mein Sonnenuntergang Foto gesucht. Dieser Sketch von Rochelle ist genau der richtige.
Außer dem Sketch, müssen wir auch ein Geschenkband oder Bordüren für unser Layout verwenden.
Also here ist mei Beitrag dazu.


Hi everyone.
Today I want to share with you, my layout for the sketch challenge over at Scrap Our Stash. Here's what we have to do.
Create a layout based on the sketch below. Also, you must add ribbon/trim from your stash.

I've been looking for the perfect sketch for my sunset photo. This lovely sketch from Rochelle is just the right one. I'm also glad that I had a chance again to use my ribbon and trim to complete the challenge.
So here is my inspiration for you.





Hier ist der Sketch.
Here is the sketch.


Ich hoffe es gefällt Euch und Ihr habt Lust mitzumachen.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you like it and I do hope you could find the time to play with us.
Thank you for visiting my blog.


Materialliste:
Papier: Pebbles "Front Porch" Kollektion.
Blumen: Rico Design.
Alphabet: Pebbles.
Twine: Garn & Mehr.
Sonstiges: Knopf, Wood-Veneer, Band, Bordüren, Sequins.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti