The posts in this blog are in german and english.

Montag, 7. Juli 2014

Mein erster DT Beitrag für Life Paper Scrapbook.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch meinen ersten DT-Beitrag für den Life Paper Scrapbook Blog.
Jeden Monat gibt es zwei Challenges. Einmal die Sketch-Challenge und die Moodboard-Challenge.
Heute fängt die Sketch-Challenge an.
Und hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
I want to share with you my first DT project for Life Paper Scrapbook.
There are two challenges in every month. The sketch challenge and the moodboard challenge.
And here is my take on the sketch challenge in this month.



 





Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.



Ich hoffe es gefällt Euch.
Für mehr Infos zur Challenge, bitte geh direkt zum Life-Paper-Scrapbook-Blog .
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it. 
For more Information to the challenges please just visit Life Paper Scrapbook blog.
Thank you for visiting my bog.


Materialliste:
Papier: Amy Tangerine "Yes Please" Kollektion.
Stanzschablone: Sizzix Framelitz.
Stempel: Bo Bunny, My Cute Stamps und Fiskars.
Staz On.
Sonstiges: Knöpfe: Washi Tapes Acrylfarben.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti