Donnerstag, 26. Juni 2014

SOS-Sketch Challenge im Juni.

Hallo Ihr Lieben,
heute muss ich Euch nochmal dieses Layout zeigen.
Weil die Challenge ist etwas anders als sonst. Sie wird von zwei Challenge-Blogs kombiniert. Ein Mal ein Sketch von SOS und das Challenge Thema "Tie Dye" von CPC und heute bin ich dran bei Scrap Our Stash.
Ich habe die beiden Challenges kombiniert, weil ich in beiden Design Teams bin aber man kann die jeweiligen Challenge auch trennen.
Fast habe ich vergessen. Aus unserem Stash müssen wir Sequins oder Enamel-Punkte und zwei unterschiedlichen Buchstaben verwenden.
Hier ist (wieder) meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
This sketch challenge is a little bit different. It hosted by two challenge blogs. The Sketch from SOS and the "Tye Dye" inspiration challenge from CPC.
You don't have to combine the challenge. But if you do, you have double chances to win the prizes.
Since I'm in both design teams and today is my reveal day over at Scrap Our Stash, I have to post this layout again because I combined the inspiration from the sketch and from the "Tie Dye" challenge.
Oh....I almost forgot. You have to add sequins or enamel dots and two different alphas on your layout.
And here is (again) my inspiration for you.




Ich habe Zirkelringe aus Papier mit den Stanzschablonen gestanzt und sie auf dem weißen Cardstock verteilt. Und dann habe ich Glimmer Mist drüber gesprüht. Ich habe für diese Challenge Sequins ausgesucht.

I cut some circle ring in different sizes out of paper using the circle dies. Then I put them randomly on a white cardstock and glimmer misted it to get the "Tie Dye" look on the background. I chose to use some sequins to finish my layout.


Hier sind die zwei unterschiedliche Alphabets.

Here are my two different alphas.



Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.



Hier ist die Fotoinspiration.

Here is the inspiration picture.



Ich hoffe es gefällt Euch.
vielen Dank für's Vorbeischauen.

Well, I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: American Crafts "My Girl" Kollektion.
Thickers-Alphabet und unbekannte Alphabet.
Chalkboard Journaling-Karte: American Crafts.
Stempel: Rico Design.
Sonstiges: Washi Tapes, Sequins, Holzklammer, Twine.

Kommentare:

  1. HI Tanti! Wonderful layout as always. This was such a fun challenges, you did great with it.
    I am so glad to be crafting with you again, congrats on another 6 months. I think it is because of you that I started following and participating in SOS :)
    ClaireR

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti