The posts in this blog are in german and english.

Donnerstag, 26. Juni 2014

Life Paper Scrapbook neues Design-Team.

Hallo Ihr Lieben,
endlich kann ich Euch heute über eine tolle Neuigkeit erzählen
ich bin ab Juli 2014 offiziell ein Designteam-Mitglied bei dem Life Paper Scrapbook-Blog.
Ich freue mich so sehr darüber.
LPS ist ein Scrapbook Challenge-Blog inspiriert von Sketches und Moodboards.
Außerdem sie haben schon mehreren Ausgaben des LPS Online-Magazines veröffentlich.
Am besten kommt Ihr rüber zum Life Paper Scrapbook-Blog um mehr über die Challenges zu erfahren.

Vielen Dank für's Vorbeischauen. Und ich freue mich wenn Ihr bei den Challenges dort mitmachen könnt.

Hi Everyone.
Finally I can tell you this good news in my scrappy life.
I'm now officially one of the LIfe Paper Scrapbook Design Team member. I'm so excited to be in this team. 
LPS is a scrapbook challenge blog inspired by sketches and modboards.
Besides, you all have probably known that they have an amazing online magazines.
Well, I think you should make a visit to Life Paper Scrapbook blog, to get more information about the challenges.

Thank you for visiting my blog and I hope you could find a time to join us in our challenges there.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti